Instagram

Instagram je besplatna aplikacija koja svojim korisnicima omogućava da obrađuju i dele fotografije na različitim društvenim mrežama, kao što su Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr i Foursquare putem Android i iOS platformi.
Kreiran je u oktobru 2010. godine, a već u aprilu 2012. Facebook je kupio Instagram. Prvobitno je bio namenjen samo za uređaje sa iOS operativnim sistemom, a zatim 2012. postaje dostupan i za uređaje sa Android operativnim sistemom. Od juna 2013. uvedeno je i objavljivanje video-snimaka u trajanju od 15 sekundi.
Instagram trenutno koristi preko 400 miliona ljudi, što ga čini jednom od najvećih svetskih mobilnih platformi za oglašavanje.

Instagram oglašavanje

Postoje mnoge prednosti reklamiranja na Instagramu. Neke od njih su:

Nizak CPC (cost-per-click ili cena za klik) – Instagram oglašavanje je dosta povoljnije u odnosu na ostale vidove online oglašavanja.

Visok engagement – S obzirom na to da su postovi na Instagramu veoma dobrog izgleda, najviše zahvaljujući filterima koji Instagram nudi, engagement je visok, a to znači da korisnici češće komentarišu, dele, pregledaju Instagram vizuale jer su u većini slučajeva prijatnog i primamljivog izgleda.

Sigurna izgradnja vizuelnog identiteta brenda – Uz pomoć Instagram oglasa, stvorićete emotivnu vezu sa željenom ciljnom grupom, što će motivisati vaše pratioce da više posećuju vaš profil i da se bolje povežu sa brendom.

Precizno targetiranje ciljne grupe – Targetiranje na Instagramu je zasnovano na Facebook algoritmu, koji se pokazao kao veoma precizan i tačan. S obzirom na to da je Engagement na Instagramu veći, uz Facebook algoritam vaš brend će sigurno dopreti do svih onih kojima želite da predstavite vaš proizvod ili uslugu.

Modeli oglašavanja na Instagramu

U Bosni i Hercegovini su dostupni svi modeli oglašavanja na Instagramu kojima raspolažu i globalni oglašivači:

Image Ad je format u kojem slika govori hiljadu reči. Svaki oglas ima i link koji korisnika vodi na adresu koju odredi oglašivač.

Video Ad je landscape format i sprecifikacije su mu identične Facebook formatu. Maksimalno trajanje reklame je 30 sekundi.

Carousel Ad predstavlja opciju prikazivanja reklame u više fotografija (od 3 do 5).