E-mail marketing
Svake sekunde u svijetu se pošalje skoro 2,4 miliona e-mailova. To je dovoljan dokaz da email nije prošlost, uprkos pojavi mnogih digitalnih noviteta. Jedna od najboljih metoda digitalnog oglašavanja je upravo email marketing. Šaljuci ponude i zanimljiv sadržaj direktno na adrese zainteresovanih ljudi i registrovanih pretplatnika.
E-mail marketing prednosti:
-
Visok povrat na investiciju (ROI) – Konverzija ovog načina oglašavanja je izuzetno visoka. Čak 88% marketara tvrdi da im e-mail donosi pozitivan povrat na investiciju. Za svaki dolar utrošen u e-mail marketing, povrat iznosi čak 38 dolara.
-
Jačanje veze sa kupcima – E-mail marketing je jedna od najefektivnih načina građenja veze sa potencijalnim i trenutnim kupcima. Svi vole saznati relevatne informacije. Ukoliko im to omogućite, poštovat će Vašu kompaniju i prvo će se Vama obratiti kada im budu trebali proizvodi i usluge koje nudite.
-
Targetirani marketing – Koristeći e-mail marketing precizno možete odrediti kome želite poslati e-mail. Na taj način osiguravate da publika dobije informacije koje odgovaraju njihovim željama. Oglašavanje možete prilagoditi svakoj skupini kupaca povećavajući stepen konverzije.
-
Mjerodavnost – Analitika e-mail marketinga omogućava mjerenje uspjeha svake kampanje. Pored informacija o konverziji možete saznati na koje informacije Vaši kupci najbolje reaguju što će Vam pomoći da ostvarite još bolje rezultate u narednim kampanjama.
Široka upotreba mobilnih uređaja je dovela do rasta učinkovitosti e-mail marketinga. Čak 91% korisnika provjeri svoj e-mail barem jednom dnevno putem svog mobilnog uređaja. Informacije su dostupne kupcima kada oni to žele, što je veoma bitno s obzirom da im putem ovog načina oglašavanja dajete mogućnost da sami određuju kada žele pročitati sadržaj koji ste pripremili za njih.